Azi e atat de  „la moda” printre tineri sa fii popular,fitos, sa iesi in evidenta..sa te vada toata lumea cine esti si ce poti…

Cate o masca pentru fiecare bal, as spune…cu mine esti pur…cu ea esti pervers..cu ei esti inaccesibil cu ele bagator in seama…In functie de cealalta persoana…ne modelam personalitatea…e normal?

Si stau sa ma intreb…am ramas eu in urma…oare fetele de azi ce-si doresc de la un baiat? oare numai eu nu postez poze cu mine aproape goala pe HI5?Hey girls..numai eu nu folosesc cuvinte murdare cand vorbesc???  Ce se intampla cu adolescentii din ziua de azi? Unde le e capul? prea multe filme…nu cred…..totusi…e interesant sa fii rebel..excentric..nu zic nu..fiecare din noi e salbatic, unic..in felul lui…

Oare “Cenusareasa” chiar nu mai e la moda? Azi…cine face primul pas in relatii? Tu sau eu? Sau fat-frumos..unde esti?

”Nimeni nu mai vrea sa lupte Fat-Frumos..Oamenii n-au timp sa fie viteji.. Unii spun ca viata e o lupta dar foarte rar aud pe cineva care sa fie sigur c-a castigat sau a pierdut. Mi-ai promis ca o sa ma inveti ce e onoarea, Fat-Frumos. Dar nimeni numai foloseste cuvantul asta. Nici in reclame nu l-am auzit. Foarte rar prin filme dar mereu apare unu care spune ca esti prost daca ai onoare.Ai plecat si nu m-ai lamurit…….”