“Nu am incercat niciodata sa pacalesc pe nimeni. I-am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor. S-au pacalit singuri. Nici macar nu s-au deranjat sa afle cine sunt. In schimb au facut din mine un personaj. Are rost sa ma impotrivesc? E limpede ca au iubit pe altcineva in locul meu. E pierderea lor. Pentru mine e suficient ca si-au macinat mintea cu toata povestea asta. Chiar numai si pentru atat sunt mai buna decat ei.”
(Marilyn Monroe)

Voi, trăiţi într-o lume a lui „ar trebui” şi a lui „ce-ar fi dacă”, a spus Merlin. Eu trăiesc în lumea a „ceea ce este”.

Cele mai dureroase momente din viaţă sunt acelea când trebuie să recunoşti că nu „ţi-ai făcut lecţia”, că nu eşti pregătit.

 

Unul din obiectivele mele in ceea ce priveste refresh-mentul acestui blog este de a scrie articole depre persoane care au facut diferenta de-a lungul timpului…acesta e un prim articol..nu am sa va plictisesc prea tare cu detalii…o sa surprind esenta care ma inspira..

Un al 2lea curand mare obiectiv…este sa schimb umpic infatisarea…vine toamna ne imbracam mai gros:))…deci schimb si template`ul… aici il mentionez pe dl unique care imi tot sugereaza de ceva vreme sa fac asta…ba chiar s-a laudat ca ma ajuta…eh…de la a spune pana la a face e drum lung..:)) oricum ii multumesc pentru cautarile de template`uri pe net :*