De multe ori inchid ochii si incerc sa iti zaresc chipul, vreau sa zambesc…de multe ori…Dar de cele mai multe ori nu imi iese…..nu il vad…Zaresc o umbra….si mi-e de ajuns sa incep a visa

Aseara am visat ca te-am luat de mana si te-am legat la ochi…mi-ai spus ca vrei sa te joci….si ne-am jucat….ai spus ca pot sa fac eu regulile…le-am facut…..ai spus ca te supui…

Iti iau palmele intr-ale mele…si te descatusez de toate semnele de pe mana…de pe degete…te eliberez de urmele trecutului…esti curios, zambesti…Vreau sa simti cum e sa fii liber…vreau sa vezi cum e trecatul fara urme, fara regrete, fara prietenii false, fara durere…vreau sa te eliberez… 

Pasim intr-un loc stiut numai de noi…pamantul e cald inca…iti zambesc….tu nu vezi esti inca legat la ochi…..ai spus ca vrei a te joci….iti mangai crestetul, iti soptesc, pictez in cuvinte lucrurile ce ne inconjoara…iti descriu cerul, iti vorbesc despre luna, te intreb daca auzi sunetul frunzelorauzi ce aud si eu…..simti ce simt si eu…..sau…..sunt pierduta-ntr-un vis ce e numai al meu?