dedicatie pt tibi…. (prietenii stiu de ce? DE MEREEEEEE)

p1020305

PAUZA

am zis:

-Hai sa iau o pauza…

-De la ce?

-Nush, dar simt nevoia de pauza.Vreau sa respir…m-am sufocat in drept comercial..imediat intru in engleza.

-Pfai ce zi!…

-Maine examen..poimaine iar…pregatiri de OCP…concerte cu prezenta obligatorie..etc etc…decizii de luat…ochii de vazut…voci de auzit…suflete de salvat

-Chiar pare stilul tau de viata…

-Daaa…si cu cat sunt mai multe de facut cu atata mi-e tot mai sete de tote…

-Si vrei mai mult?

-Vreau sa ma sufoc in ele treburi…sa vin seara tarziu…sa-mi trantesc trupul pe patul moale si capul in inima verde de plus (by the way..multumesc amicului ce a fost prea dragutz sa imi daruiasca asa ceva :X)..in fine….e doar o zi, trece…altele vor veni…

-Si il aduc tot mai aproape de tine

-Si eu sunt tot mai confuza….ma zbat intre  suflete care vor sa-l soarba pe al meu…am oboist sa aleg….uneori le vreau pe toate..alteori vreau sa-l salvez pe al meu..

-Esti obosita..plictisita…

-Impresioneaza-ma…

 

-Unele suflete iti scriu versuri, iti  compun cantece…(azi-maine il auzim la radio) J….altele scriu despre tine….altele te suna sa-ti auda vocea plictisita  de ele…cu altele iesi la plimbare, unele  se ofera sa iti faca o cafea dimineata…

-Maine scriu la status:”la shopping de inimi…”

-Treaba asta e al draq de nasoala…mai ales cand nu cauti suflete, inimi…ci doar pace…liniste…si un vin cu scortisoare.:))

– Vreau un suflet normal…

 

         Apropo..nu ai postat nimic despre rev..craciun, chiar nu ai nimic de zis?

         As avea…prea multe si prea interesante de povestit….dar..nush..parca nu merita osteneala…altadata scriam orice cacat de emotie..o hiperbolizam….si pe el si emotia…acum….am realizat ca…”n-am cu cine…niste tzarani =))”

        Tibi draga, fa un rezumat….

         Tibi draga…de craciun am fost la furat de saruturi…..hai ca glumeam…nu eu altii..mai beti ca mine…

         Dragutz..interesant..plin de saliva craciunul tau J

         Mda …  de la prajituri..alea alea… am tot colindat…mai mult solo decat in grup..am tot turnat in pahare..mai mult pt altii decat pt mine…

         Revu’?

         Plin de personaje, ameteala, confuzie, vischi (vorba lui dia), limbi (vorba lui vlad), fericire (vorba’ lui raducu)…femei (vorba lui armin) avem di tate tibi draga

         (who the fu** is tibi though?)

         Mi-e dor de oamenii astia fara probleme, fara fete schimonosite de durere…mi-e dor de glume seci, de oameni nesuperficial..de cer senin..sau poate de zapada…

         Te-ai saturat de fum…ameteli…fluturasi in stomac….vrei liniste..

         Nu…vreau ceva…autentic…

 

Hai ca am scris si eu un articol la bascaleala despre nimic..pentru nimic cu nimic….plicticos…imi oglindeste starea…scuzati metaforele, repetitiile si toate celelalte figuri (de stil)..imi mai scapa…cocalarii stiu de ce…

 

Ps: Pentru lacramatii, suparari si altele, lasati un comment😉

Pps: Daca nu te regasesti in articol….mai citeste-l odata, daca te-am omis, uitat sau nu te-am precizat inseamna ca nu ai fost acolo…nu plange..mai sunt sanse …si daca esti bucura-te…inseamna ca existi :))

Ppps: Acest post este o pampfleata, orice asemanare cu realitatea e o intamplatoare J)

Pppps: Tibi draga, nu te supara ca am scris despre tine…stiu ca nu furi, am tinut sa mentionez asta „pentru ca meriti”

Ppppps: Nu in.cer-ca sa ma coreCtezi! Daca am pus o litera mAre Un-de nu tre’..Da-ca am pus o lini–utza aiurea, am pu-s-o ca aSa am avut EUchef…ca e blogu’ meu clar? =))

Pppppps: Daca am fost prea dura sau te-am facut sa plangi, imi pare rau…sa-mi amintesti sa-mi cer scuze sau sa iti schimb lama cand ti se termina😉