Viata la tara e fascinanta pentru un orasean pasionat de natura…Viata la tara e salbatica, e barbara…departe de fineturile orasului si de superficialitatea fitoasa a tineretului.

                              

Viata la tara e…simpla, ce vezi asta primesti…viata la tara e..lapte acru, slanina, pui taiati ce zburda fara cap, e miros de iarba proaspat cosita…

Cu toate astea…weekendul acesta o sa fie frumos…din simplu motiv ca sunt aici..in locul in care melancolia ma pandeste la tot coltul. Dar nu e o melancolie trista…e un slideshow de amintiri..sunt imagini din vremea cand aveam parul scurt si faceam pipi in olita..

Totul pare la fel…in alt fel insa…curtea imensa, livada gigant si porumbul cat plopul ..s-au risipit de ceva vreme..acum totul e la o alta dimensiune..timpul a darapanat casa…si batranetea se face simtita peste tot…fantana, podet,casa, vase…oasele bunicii…

Chiar si asa…zilele astea vor fi speciale…voi face lucruri simple..fara tv, pc, telefon…hmmm…cum e sa fiu doar eu cu mine si amintirile mele…sa ma adancesc in lectura..in peisaj…in somuri dulci pana dupa amiaza tarziu..in piscaturi de purici…sa ma adancesc in verdele ce ma inconjoara si sa iau aminte la creator…

Am sa ma bucur de fiecare moment, nu am sa las sa treaca clipa fara ca inima sa-mi surada…asta e dragii mei esenta vietii..sa fii impacat cu sine…