Mi-e dor… mi-e dor de ore in sir de foi de luna

mi-e dor de tine mi-e dor de pielea uda, de zambete colorate si nisip pe talpi

mi-e dor de rasul de copil mi-e dor de dimineti ascunse in cearceafuri mi-e dor de lumanari pe ape…

mi-e dor de iris mi-e dor de ochii somnorosi ce-mi spun ca ma iubesc

mi-e dor de poezie, versuri, melodie

mi-e dor de noi tot timpul

mi-e dor de dupamieze nebune de copii mi-e dor de genunchi juliti de bicicleta

mi-e dor de-adrenalina

mi-e dor de mine

mi-e dor de mic-dejun pregatit de tine

mi-e dor plaja’n doi si de pustiu

mi-e dor de nasul ud proaspat sarutat

mi-e dor de jocuri, carte, scris

mi-e dor de prieteni

mi-e dor de seri cu stele

mi-e dor sa-ti ascult inima cum bate…sa simt pamantul cald cum se-zbate

mi-e dor  de inghetata pe buzele-ti catifelate

mi-e dor de vremea-n care timpul nu m-apasa si zilele nu le numaram

mi-e dor de libertate’n doi