Imi era pofta sa scriu, pardon, imi ESTE. De azi doar persoana I, singular, timpul present, diateza activa.

  Am uitat cum se incepe, mi-am pierdut din ambiguitatea…poate.

 Incepe asa….azi o zi memorabila, la fel ca toate zilele de vreo saptamana incoace…

 AZI.. 

Azi am descoperit ca nu sunt singura, si totusi sunt unica ce conteaza…

Ca pentru unii totul se rezuma la a avea si cand asta se intampla, jocul este gata…

Azi am descoperit ca sunt puternica, sunt bogata, sunt ceea ce sunt pentru ca asa vreau sa fiu…

Azi nu mai am nevoie de tine sa ma vad frumoasa si poate…te-am inlocuit cu oglinda…

Mi-am dat seama ca multi dintre ei nu sunt dispusi sa iasa din zona de confort pentru a-si depasii temerile…

Azi am descoperit ca POT sa ma trezesc dimineata la 6jumate, sa merg la scoala, la meditatii, sa ma intalnesc cu prietenii, sa citesc macar un pasaj din cartea mea preferata, si sa scriu fara sa ma gandesc la noi…

Azi mi-am dat seama ca toti oamenii sunt de nota 10, doar ca unii inca nu constientizeaza asta si se comporta ca niste oameni de nota 5…

Am realizat ca daca iti schimbi atitudinea si perspective poti schimba si realitatea…

Poate daca azi, un copil de tigan m-ar scuipa as reactiona mai diferit decat ieri…

In ziua de azi nu e rau in sa fii diferit…

Mi-am dat seama ca daca eu nu preiau initiativa tu nu o sa o faci….

Azi mi-am dat seama ca pot trai si asa…

ca pot sa imi pastrez atitudinea pe care o aleg chiar daca in jurul tuna si fulgera,

azi am descoperit…ca tu si eu…desi diferiti vrem acelasi lucru, si poate il cerem diferit…

Azi mi-am dat seama ca cea mai ineficienta modalitate de comunicare sunt cuvintele, deoarece ele sunt interpretabile…

De azi vreau sa-mi sun mai des prietenii si sa le amintesc ca inca SUNT prietenii mei…(Vlad, Moni, Dia, Radu, Sebi, Isti, Tamara, Sumi, Armin, Didi, Nimrod, Mimi, Adi etc…sigur am uitat din ei)

Azi am descoperit ca indiferenta ce o simuleaz uneori…cu timpul ajung sa o cred, si pana sa realizez ca deja cred ce simulez , ajung indiferenta de-a binelea…

Ca nu intoteauna alegi ce iubesti si iubesti ce-ai ales…

Azi mi-am dat seama ca atunci cand o duc rau, defapt o duc mai putin bine…(o alta perspectiva)

Azi am inteles ca e placut sa te trezesti cu „Buna Dimineata!” oricine ti-ar da trezirea doar sa-ti ureze „o zi frumoasa!”

Azi mi-am amintit ca afacerile nu se fac intotdeauna cu bani…

Azi mi-am spus ca daca merita lupta, atunci va avea loc razboiul si il voi castiga…

Azi am redescoperit ca traiesc azi si nu maine sau ieri…de aceea de azi se poarta persoana I, singular (plural in cazul celor mai fericiti), timpul present, diateza active!