20 Decembrie 2008 o zi de neuitat in viata tinerelor trupe care au participat la rock x-mass. Un concert incendiar care a incalzit atmosfera. Responsabili cu „caldura”,  trupele: Paradigma, Impera, Guillotine, Backlash, Subcultura  si bineinteles Strange. Sub marca Defender acest eveniment nu trebuie ratat! In fiecare an isi fac aparitia noi trupe care merita ascultate, adolescenti talentati gata sa se afirme. trebuie doar sa le dai o sansa.

Trupa ce mi-a starnit atentia, de data aceasta, a fost trupa Backlash. Asa ca, mi-am luat inima in dinti si le-am luat baietilor un mic interviu pentru a afla mai multe despre ei.

Dar inainte de a pune povestea lor pe foaie, sa facem prezentarile:

Szász Tamás – Vocal tamas

laciErdélyi Lászlò – Lead guitar

Szabadi Ernö – Rhytm guitar erno

emilSime Emil – Bass guitar

Suciu Alex – Drums alex

1. Cum s-a nascut trupa Backlash?

Laci: Eu si Emil suntem, practic,  membrii fondatori ai trupei.

Emil: Noi suntem cei mai vechi, apoi au venit si ceilalti, pe rand.

2. De ce Backlash?

Alex: backlash inseamna capcana mortala… societatea are multe capcane mortale.

3. Unde ati mai concertat pana acum?

Alex: Prima nostra aparitie a fost in Teatrul 74, in cadrul zilelor voluntarilor. Acolo am cantat impreuna cu alte 2 trupe: Impera si Spuza. A fost un concert pe cinste.

concert in 74

concert in 74

Tamás: Am mai cantat la rock x-mass in Miercurea Ciuc, in club Ami, impreuna cu alte trupe: Knock  out, illusion of control, dirty job…

Ernö: rock x-mass Tg-Mures este a3a noastra aparitie in aceasta componenta, ca Backlash. Eu fiind  ex-membru al formatiei Subcultura. Formatie care a concertat si in aceasta seara.

4. Locatia „cuibusorului de nebunii” (unde tineti repetitii)?

Laci: Repetitii tinem in Curteni, la mine acasa…

repetitii

repetitii

5. Haideti sa vorbim despre INCEPUT…

Alex: Pe mine m-a inspirat un clip de la Queen. Inca mai tin minte „we will rock you”..asa m-am apucat de tobe..era prin clasa a9a..cam acum 2 ani…Primul set de tobe..Doina Rosu…

Inainte de Backlash am trecut si prin Epic si Impera.

Laci: In clasa a5a am castigat un premiu la un concurs unde am cantat…Am facut apoi 7 ani de clasica si un an de electrica. In prezent cant la electrica.

Tamás : Baietii au avut nevoie de un solist si m-am bagat. In viitor vreau sa fac canto.

Ernö: ex-membru subculura…la chitara electrica de 2 ani…initial imi placeau tobele, dar fiind mai scumpe, m-am apucat de clasica..am avut profesor, apoi am trecut pe electrica.

Emil:Tatal meu a fost si el basist, cred ca de acolo mostenesc pasiunea pentru bass..De la 15 ani m-am apucat de treaba si invat de la prieteni, de la Ernö…baietii aveau nevoie de un basist si am zis ca pot face eu o treaba buna.

 6. Cateva dintre piesele dupa care faceti coveruri?

cateva din ele:
 metallica – for whom the bell tools
 sepultura – refuse resist
 judas priest – breaking the law
 motorhead – orgasmatron
motorhead – ace of spades

7. Ce parere au ai vostrii despre stilul de muzica abordat, despre trupa?Va sustin financiar in acest „proiect muzical”?

Alex: Ai mei sunt okay acum. La inceput au comentat mult, dar acum s-au obisnuit. Tata ma sprijina material, dar am contribuit si eu la unul din seturile mele de tobe cu jumatate din bani.

Laci: Prima chitara mi-au cumparato parintii. Nu au nimic cu stilul nostru, si ei asculta cam ce ascultam si noi.

Ernö: Cu stilul de muzica ai mei sunt okay. Prima chitara am cumparato din banii mei.

Emil:Primul bass l-am cumparat noi ca trupa, am pus bani. Iar al 2lea l-am cumparat din banii mei.

8. Trupe preferate?

Ernö: Megadeth, Metallica, Omen, Akela, Ossian.

Emil: Megadeth, Judas Priest, Metallica, Iron Maiden

Alex: Megadeth, Sepultura, Metallica.

Laci:Metallica, Tankcsapada, System of a down, Rammstein.

Tamás: Megadeth, Metallica, Pantera, Sepultura, Ugly kid Joe.

9.  Proiecte de viitor?

Alex: Vrem sa scoatem un demo prin februarie. Am vrea de asemenea sa scoatem niste piese proprii, dar prioritar ar fii  sa tinem concerte de cate ori avem ocazia atat in mures cat si in alte localitati.

10. Unde dam de voi, unde va mai putem asculta?

backlash si anca

backlash si anca

Adresa noastra de myspace: http://www.myspace.com/backlashtgmures

Ne gasiti si pe youtube si sper la cat mai multe concerte.

http://www.youtube.com/watch?v=eKB4iuNOoJU&feature=channel_page

http://www.youtube.com/watch?v=eKB4iuNOoJU