Privesc in ochii tai, incerc sa te citesc, nu ma pot concentra…buzele imi distrag atentia si incep sa rad de mine..iar ma joc…

Pentru o clipa uitasem cine esti si m-am pierdut adanc in golul fiintei tale.

Mana inghetata isi face loc in buzunarul tau…caldura ma doare, vantul imi izbeste obrajii cu forta, incepe sa ma taie raceala lui…si a ta.

Ratacesc cu privirea in intuneric, nu vad nimic in negrul noptii, aud in schimb doar vocea ta, apoi tacerea gandurilor mele.Iar vrea sufletul meu sa se-ncalce in sufletul altcuiva…

Imi clatesc gandurile in apa cu spuma de sare…sufletul meu rascoleste singur pamantul ud de sub picioarele noastre..iti vad din nou chipul…e prea aproape..te alung.

Clepsidra isi scurge incet timpul si cu fiecare bataie de inima simt ca traiesc mai intens dar mi-amintesc cine esti…Un fior rece imi strapunge fiinta, imi frange zambetul, imi zgarie iluzia…e de mult trecut de miezul noptii..picaturile de lumina te transforma in ….ajunge!

Chiar ma intrebam cand am sa te vad gol….de masti si doar plin de…tine…

Deschid ochii si te risipesti, incet ca o umbra…

„eu pot sa tac si sa-ti accept tacerea

 sa strig cu tine cand ai obosit…

sa te-ncalzesc..si sa-ti topesc durerea..

rece cum par..mai simt”