Sunt tot timpul nemultumita de ceva… defapt de ceva vreme nimic nu ma prea incanta… si am intreb de ce? Am tot cautat vinovati… am dat vina pe TINE, am dat vina pe MINE, am dat vina pe VREMEA de afara, l-am invinovatit chiar si pe DUMNEZEU. De ce starea mea de zambareala tine 5 minute, maxim juma de ora daca ies cu amicii si spunem bancuri seci?

Ehh…teoretic stiu si eu ca gresesla mea sta in a cauta VINOVATII si nu REMEDIUL, cu practica toti stam prost… Ma uit in playlist…numai melodii emo….”ca de ce nu ma mai iubesti?”,  „ca de ce m-ai inselat?”, ” ca de ce eu nu am noroc?”, „ca de ce nu cunoscu iubirea adevarata”…toate, toate melodiile au aceeasi tema! Fu** it! Si ma mir ca DE CE sunt deprimata?! DE MERE! Ma uit in arhiva de mess…numai discutii siropoase in care ba eu, ba altul ne plangem..cand de una, cand de alta… ba ca m-a lasat prietena, ba ca m-a inselat prietenul, ba ca azi iar ne-am certat din nush ce magarie, ba ca ma simt singur, ba ca nu am cu ce sa imi omor timpul…si tot asa si iar asa….chestiilea astea imi spala creierii…si normal ca sunt deprimata.

Aseara m-am transformat! Da am iesit cu baietii…asa ca intre BAIETI….m-am transormat si am jucat rolul de COOL DUDE WITH LONG HAIR…si ghici ce am facut? Ne-am PLANS de femei…le-am barfit in secret…etc etc… Si te miri ca sunt indispusa…WTF?

Suntem inconjurati de OAMENI

ALEGE sa iti petreci timpul cu oamenii care te motiveaza si te ajuta sa mergi mai departe. Oamenii care sunt dispusi sa investeasca timp in tine pentru ca tu sa te dezvolti!

Suntem inconjurati de SUNETE

ALEGE ce asculti! Nu iti mai pierde vremea cu melodii de taiat pe vene! Nu iti incalcii sufletul in versuri deprimante!La ce te ajuta? Get up!

Suntem inconjurati de INFORMATII

ALEGE  sa te cultivi, sa fii mai bun, alege sa aflii ce TREBUIE sa stii! Nu iti umple memoria cu barfe inutile, nu iti umple mintea cu jeguri!

Suntem inconjurati de JOCURI (de la romantice pana la cele pe pc)

ALEGE sa concurezi pentru lucrurile care crezi ca pot avea finalitate! Nu alerga pentru un trofeu care nu iti trebuie! Nu juca un joc daca stii ca e incorect si nu ai cum sa iesi in castig! Si daca intri in joc NU intra cu gandul ca ai sa pierzi…joaca pana la ultima carte! tine minte ca nu exista noroc! 

Timpul se scurge usor, clepsidra nu se sparge…nisipul nu se termina, dar viata ta e scurta. ALEGE sa traiesti zambind, asculta-ti inima dar consulta-ti ratiunea!

CONCLUZIA:

tine minte ca ai puterea de a ALEGE!

no pain! FIE CA RENUNTI LA INIMA…SAU LA CREIER…..ALEGE NO PAIN!(jk)

 

CAMPANIE IMPOTRIVA LACRIMILOR DE CROCODIL!