Senzatii…as putea sa am orice…..dar prefer tacerea…prefer golul…vreau pustiul din tine…ma inspiri,,,ma chinui…te vreau asa…cu privirea goala…cu indoiala in ochi, cu sufletul stors…cu mintea lacoma de mine….te chinuie…te ineaca atingerea mea…nu-mi pasa si totusi…ne scufundam in catifea de piele….

Inghitim imagini murdare de sange…..simtim o satisfactie sadica ..ne place… te musc de deget,,,,te zbati….ma plictisesc….

Inca simt gustul evadarii pe buze…vreau sa te sarut dar…ma abtin….stii cand ultimul sarut iti ramane pe buze…ca o vanataie…eziti….dar mi-e sete totusi de buze….si cedez…am cedat dar am ramas dezamagita….stii tu…sarutul e…o arta….trebuie sa stii cum sa-l pictezi pe buzele celuilalt…sa stii cum sa-l sculptezi cu dinti lacomi de pasiune…sau …cu petale pe buze umede… nu mai….nu mai cedez…

Cu un iz de umor zambetul meu se sparge in tacerea noptii…sec…si totusi viu…te apropii…si dispari in fumul cu aroma de mere, piersici, portocale, trandafiri…nici nu mai stiu….e acelasi gust…aceeasi senzatie…de la un timp toti au aceeasi culoare…acelasi aspect…acelasi gust ranced si amar il lasa in urma…..chiar nu ma impresioneza o fata inocenta…sau matura…sau jucausa….sau de macho….sau de cocalar sub acoperire…sau de manelist convins …sau de innocent…sau de baiat rau….sau de baiat destept,,,sau de unul talentat…poate doar..o zi…doua…apoi dispare…

ma pierd din nou in negrul de vis…

plictiseala… …

…ma joc cu foc…ma ard,,il sting in balti de lacrimi…astep apoi sa domneasca nepasarea…mint frumos….nu ..nu am mai plans de mult…nu am avut pentru ce…pisica nu mi-a murit ca nu am…prietenul nu m-a parasite…de obicei de asta ma ocup eu

Nu inviu morti….nu ucid suflete…nu sunt inger…nici demon…nu sunt de un sadism stralucit …si nici de un masochism impecabil…dar ma plictisesc repede…cad adanc, insa in sentimente…ma pierd in ele…..ma trezesc prea tarziu din iubiri apuse de mult…si visez prea repede ca iubesc…this is part of ambiguity…I guess… part of me…