„Remember then… there is only one time that is important-NOW! It is the most important time because is the only time when we have any power!” Tolstoy

Citeam cateva randuri scrise cu luni in urma, azi scriu cu un iz de tristete..mi-am pierdut muza… Simt un dram de inocenta in cuvintele din trecut…azi mi-am murdarit gandurile cu iluzii desarte, mi-am umplut timpul cu clipe goale….si totusi inca mai sunt ambigua…inca mai zic nimic in multe randuri…nu mi-am pierdut indemanarea de tot.

„Scriu sa nu pierd sirul gandurilor…scriu sa aflu despre mine…scriu sa citesc urmele lasate de vreme peste inima mea, si pasta de pix pe foaie…Scriu sa uit apoi ce am scris…Scriu sa-mi amintesc de tine…scriu sa trezesc trecutul, scriu sa rasune inauntrul tau ecoul cuvintelor mele…” (cuvinte scrise cu luni in urma)

Azi insa, traiesc prezentul simplu, ce ma invata sa pretuiesc clipa, sa nu-mi pierd zambetul, sa cercetez persoana, sa uit trecutul, sa nu mai fac acte de caritate donand propriul suflet.

Din TOP 3 articole de suflet va recomand:

3. Ratacesc…

2. Miezul Noptii

1. Lasitate…