A aparut un nou joc..nu nu nu e nici mortalcombat si nici super mario veriunea a3a  sau matrix reloded..stai ca ala era film… fie :)) e unul asa …ca pentru blogari..cica leapsa ii zice….am fost contagiata si eu..acuma sunt obligata sa fac TOP7 cu piese care imi plac mie tare….so here it goes:

7. „Si te caut in toate femeile pe care dintr-o-data le intalnesc..Si te vreau in toate femeile pe care cateodata le doresc..Si Te vad in toate femeile pe care am impresia ca le iubesc
Inca mai, mai, mai, mai gresesc…” Taxi

6. What will you do to help someone along the way? Just a touch, a smile as you turn the other cheek. Pray for your enemies, humble yourself, love’s staring back at me. In the midst of the most painful faces. Angels show up in the strangest of places…

Going through this life looking for angels. People passing by looking for angels. Walking down the streets looking for angels..Everyone I meet Looking for angels ” Skillet

5. ” am o poveste citita, o soapta zidita …si praf de stele pe hainele mele..si-as vrea sa culeg stropi de vant …sa-i arunc pe pamant…sa devina cuvant

Spune-mi oare mai sti cum a fost, Primul pas gresit, primul reusit.. Spune-mi, sti cate trepte-au ramas..De urcat…” Vita de vie

4.  „And so I wake in the morning. And I step outside. And I take a deep breath and I get real high..And I scream at the top of my lungs: What’s going on? And I say, hey hey hey hey..I said hey, what’s going on? ” Non Blondes

3. Sa fac dragoste cu ploaia…Sa fac dragoste cu vantul…Sa fac dragoste cu cerul…Sa ma-ntind pe tot pamantul…Am fost Zmeul tau mereu..Sa ma tii in vant nu-i greu…[…] trebuie sa zbor..” Vama-Veche

2. „I will re-write history.And you will not exist to me. On the day you crossed the line.I found out LOVE IS WAR..” Scorpions

1. „Here i go again on my own..Goin’ down the only road I’ve ever known; Like a drifter I was born to walk alone..An’ I’ve made up my mind. I ain’t wasting no more time” Whitesnake

 

Leapsa merge mai departe la CostinSchumy….si Yasemin! Nu ma dezamagiti!