Timpul ucide clipa, ramane doar amintirea, insa tot timpul o sterge si pe aceasta…Oameni, sentimente, imagini, atingeri, zambete, intamplari pe care nu credeai vrodata ca ai sa le uiti, zac acum in cutia trecutului…o cutie infinita, prafuita, inghesuita de lacrimi, bucurii, vise frante, dorinte, frustrari, prieteni, frunze, melodii…

Azi rascolind prin cutie, am realizat ca din amintiri multe nu mai inseamna chiar atat pe cum credeam ca vor insemna cand, cu nostalgia unui copil naiv, le-am asezat grijuliu in lada. Am realizat ca urma trecutului nu e in imaginea ce o reflecta o anumita clipa…ci mai curand in starea pe care am simtit-o si care a inceput sa faca parte din mine din momentul in care am trait-o pentru prima data..care si-a gasit oglindirea mai apoi, in faptele mele, in temerile mele, in victorii si esecuri.

Zaresc printre felicitari si scrisori niste biletele din clasa a5a…simt un nod in gat, simt cum mi se strange inima..si cu vocea soptita recitesc randuri din jocurile iubirii apuse…ah….cum oricarui fluturas din stomac ii spuneam dragoste. Acum parca retraiesc naivitatea acelor zile, si totusi azi nu mai spun te iubesc. Cat de usor rosteam deunazi aceste 2 cuvinte..Azi sunt rece. Nu pentru ca nu iubesc. Deoarece iubesc tot ce ma inconjoara…sunt rece pentru ca stiu ca ea, iubirea nu e cuprinsa doar in 2 cuvinte..iubirea e ceva ..imens, intens……ceva ce ma ingrozeste…

Foi cu roluri din piese in care am jucat, fluierul de lider din tabara, ecusoane, jurnale vechi, articole de ziar decupate, fotografii vechi, bilete de bal, acorduri de chitara,versuri, felicitari de ziua indragostitilor, flori uscate, jucarii, martisoare, scoici, lumanari , poezie :

Zeita n-durerata…

by me

PLutesc pe-un nor pufos de-amor

Cu trupu-mi de zeita

Plang si te-astept oftand de dor

Ca si o porumbitza..

De ce? ma-ntreb, iubirea mea…

De ce suspin si sufar?

De ce e-atat de crunta, cruda

Iubirea ce o sufar…

Stau noaptea si ma-ntreb adesea,

Caci sufletul imi arde…

De ce amorul, dragul meu..

Sufoca si ucide?

Nu arde doar si mistuie..

Ci domina si chinuie?

(august, 2005)

Inca ma intreb cum au incaputatatea amintiri intr-o cutie…