„o tine in brate, el o tine in brate…ea il saruta…cu ochii inchisi…nimeni nu-i vede…oamenii..nu se uita la cer” vama-pe sarma

Inca ma trec fiorii ultimului sarut…probabil v-ati fi asteptati sa spun..fiorii primului sarut, dar nu pot spune ca am avut o experienta prea placuta in acest sens.

Ultimul sarut e cel pe care il simt pe buze inca viu, ultimul sarut e cel care ma face sa visez, imi da aripi sa zbor, ulimul sarut e ultima atingere la despartire, ultimul sarut e..pur si simplu ulimul…

Se spune ca atunci cand saruti cu ochii inchisi esti cu adevarat indragostit, ca inchizi ochii si te pierzi in intunericul simturilor, ca incepi sa alergi, sa evadezi spre alt taram, ca intalnesti un alt eu in atingerea buzelor…dar cum poti sa saruti altfel decat cu ochii inchisi? cum poti sa privesti in jur cand afectiunea ta o daruiesti lui/ei…

Sarut cu ochii inchisi mereu, sau privindu-l in ochi…e dovada mea ca tin la el, e marturia mea ca ma pasioneaza fiinta lui, e un autograf al dragostei, e singurul gest mai presus de cuvinte, e testamentul  ca ma pierd in ochii lui, e evadarea mea din realitate…