Iubesc ploaia…dar ii urasc raceala…Ador fiecare picur de apa ce curge pe pielea mea…dar detest profunzimea cu care imi patrund fiinta…DA ploua in mine….dar totul a inceput de la ploaia de afara…

AZi e o zi urata pe strada sufletului meu…e frig, nu e nimeni, sau poate doar un omulet cu figura antipatica..ma intreb ce cauta inca acolo? parca i-am spus sa iasa …sa iasa din sufletul meu…poate nu gaseste iesirea..asa fac toti..se ratacesc si raman acolo o vreme…apoi mor…mor de singuratate..

Urmeaza un episod din viata mea ce se numeste RUPTURA: plec sau plecati, va las sau ma lasati….oricum o iei se schimba multe…

Asi putea zice ca de azi…..

de azi nu mai am cui spune „te iubesc”

de azi raman fara prieteni, fara unii din ei..care imi sunt foarte dragi…

de azi nu mai lucrez…

de azi incepe scoala….

de azi trebuie sa invat pentru marire la istorie..

de azi am promis sa nu ma mai gandesc la tine…(promitator inceput:| )

de azi …toate de azi…

 

Imi tremura mana pe tastatura, de nervi? ..de tristete?..

de oboseala….am obosit sa ii infrunt pe toti cu zambetul pe buze…azi chiar mi-e lene….azi iti spun in fata ce gandesc…fara prea multa diplomatie…azi nu am chef de tine..oricare ai fi tu ala!! Nu am chef de problemele tale, nu imi pasa de bucuria ta, chiar nu tin sa imi povestesti ce ai facut azi..ce ai mancat, cu cine te-ai intalnit…AZI nu am chef azi…

azi am scris un articol prost….cui ii pasa, in fond e vorba doar de azi…