„Indrazneste..calca inainte! Iar daca pamantul spre care inaintezi nu exista inca, Dumnezeu il va crea special pentru a-ti rasplati indrazneala…”

"cine nu cade, nu se poate inalta.." M.Preda

 

In ultimul timp am ezitat sa-mi ridic bariere…am depasit limite…am inaintat spre necunoscut…am pasit in bezna..am pipait nisipul marunt in scurgerea timpului…si am descoperit linistea…linistea…echilibrul ce te face senin….as spune „Evrika!”, dar altcineva a facut-o iniantea mea…

 

Simt linistea cum se scurge in mine…demult nu am mai simtit atata pace, desi munti se scufunda in mare…desi ruine ma inconjoara, desi ma judeci, desi in jurul meu se tipa, se plange, se rascolesc trecuturi, desi ma vrei…si-apoi ma frangi… simt PACE.

 

Cu  luni in urma…simteam cum frustrarea ma apasa tot mai mult, ma sufoca, stingea viata ce ardea in mine, oamoara credinta ce ma tinea treaza in lumea efemera, simteam ca nu mai vreau sa fiu eu cea care sunt…si orice scanteie de speranta se intrzarea tot mai slab.

 

Fara putere, si mereu frustrata ca nu detin controlul nici macar asupra vietii mele..am renuntat sa mai lupt cu mine insami, am renuntat sa mai lupt pentru perfectiune, am renuntat sa mai tin socoteala greselilor mele si sa ma pedepsesc pentru ele, am renuntat chiar sa ma simt vinovata pentru unele… NU…nu am renuntat la constinta, daca la asta te gandesti..dimpotriva…am descoperit un lucru simplu…teoretic il cunosti si tu…am invatat sa ma iert, sa cred in mine si atunci cand gresec, am invatat sa nu ma las prada depresiei….si mai presus de toate..am invatat sa ma accept asa cum sunt fara masti.. sa accept ca niciodata nu voi detine controlul total asupra vietii mele..ca si tu…si eu si mai ales Dumnezeu faceti parte din viata mea, prin urmare planurile legate de ea nu atarna de mine doar…

Omul face multe planuri in inima lui, dar Hotararea Domnului, aceea se implineste”

Proverbe 19:21

Suferinta creaza caracter, si nu placerea..Te-ai intrebat vreodata de ce faci umbra pamantului? da..ai sa razi probabil….dar te intreb serios? Nu calatori cu faza scurta prin viata…Iesi din lume, dar nu lua lumea cu tine.in inima…fi diferit..fi unic si nu uita…caracterul este acel lucru pe care-l faci cand nu te vede nimeni. Viseaza si titeste mai sus decat stii ca poti ajunge. Nu te obosi sa fii mai bun decat contemporanii sau predecesorii tai….astea nu sunt decat limitele…incearca sa fii mai bun decat tine insuti.. DECI FARA LIMITE

we are the only ones

 

It’s a brand new day
We’ll take it as it comes
There’s nothing left to say
Cause it’s all been said and done

And if the lights go out
We’ll be the burning sun
There’s just you and me
We are the only ones