muzica

muzica

Muzica… Îti dă sperantă când totul în jur se înnegreste. Nota potrivită, acordul perfect îti poate schimba perspectiva într-o clipă. Muzica leagă de ea amintiri puternice. Nu cunosc piesă care să nu îmi amintească de un moment sau de o persoană din viata mea. Unele piese îmi provoacă tristete, altele melancolie, dar cele mai multe îmi aduc un zâmbet pe buze. Un concert bun la care ai fost, lasă o amprentă în memoria ta: numărul de oameni, prietenii cu care ai fost, locul de unde priveai trupa, luminile, dacă ploua sau era senin, dacă era în sală, cum era aerul, ce arome pluteau în aer. Dar lucrul cel mai memorabil e muzica. Ce piese au cântat, ce abordare nouă au adus la o piesă pe care o cunosti atât de bine, o piesă nouă. Lucruri care nu se vor sterge din memoria noastră, lucruri care nu vor fi înlocuite nici măcar de un concert si mai bun. Fiecare moment muzical îti are locul lui de onoare în inima mea.

By: Diana Ceusan