daca voiesti sa iti placa oamenii, priveste-i de departe..dar daca vrei sa-i cunosti priveste-i indeaproape…

Cred ca e un citat universal valabil.

Azi dimineata mergeam pe autobus si ma gandeam….”mama ce entuziasmata eram acum cateva zile de un anume eveniment…azi insa..incepe sa se risipeasca fumul…sa se aprinda luminile…se face ziua…mirosul de tigara se duce si el…si nici macar vaporii de alcool nu mai plutesc prin aer muzica a incetat…deci incep sa vad limpede”…

Totul e relativ…pamantul e rotund….stelele pot fi si verzi..pe bune ca exista…am 1m60….si toate lucrurile isi pierd din farmec la lumina……dar….umbra noptii….lumina stelelor…luna….wow…toate astea…amestecate cu muzica…multa muzica buna….poate sa creeze in jur…atmosfera de poveste..

Ma simt ca cenusareasa….mi-am pierdut pantoful…..nu-l gasesc…e ora 12….miezul noptii…trebuie sa plec…..

dimineata….ma voi intreba cu siguranta….”oare am visat?” „a fost real?”…..eram beata???=))

PS: nu beau deci….nu mi se intampla sa imi pun intrebarea aceea…:))

 

THOUGH….why do all good things come to an end? Flames to dust…